Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама – це одна з найбільш ефективних у даний час різновидів інтернет-реклами. Вона являє собою текстове (або графічне) оголошення, яке відображається в результатах пошуку по певних запитах на пошукових системах.

Основною і найбільш важливою особливістю даного виду інтернет-реклами є те, що вона дозволяє знайти потрібну цільову аудиторію, а це, у свою чергу, значно знижує витрати клієнта. Рекламу бачить тільки той користувач, який вже проявив зацікавленість в даному продукті / послузі. Клієнт же, у свою чергу, оплачує не саму появу оголошення (контекстної реклами) на сторінці, а тільки клік на даному оголошенні, тобто безпосередній перехід на сайт.
Що стосується цін, то вони не є фіксованими, оскільки в контекстній рекламі, перш за все, оцінюється кількість кліків на рекламі. Крім того, ціна такої реклами залежить від конкуренції. Через те, що кількість рекламного місця обмежена, в результатах виводяться ті оголошення, клік на яких коштує найдорожче. Ціну за клік встановлює сам рекламодавець – це та сума, яку він готовий заплатити за нового відвідувача свого сайту.

Можна виділити такі основні переваги контекстної реклами:

1. чітка спрямованість на цільову аудиторію (реклама для тих користувачів, які виявили зацікавленість);
2. швидкий результат при пошуку (оголошення показуються в зоні чіткої видимості, у колонці праворуч, або зверху);
3. можливість самостійно налаштовувати і контролювати витрати на рекламну кампанію (тобто є можливість встановити бюджет, географічний регіон, час показу оголошення та ін)

Замовивши контекстну рекламу, Ви можете бути впевнені, що вибрали найбільш ефективну рекламну кампанію, оскільки вона гарантує приплив цільових клієнтів у Ваш бізнес і сприяє збільшенню продажів.

Теги: , , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами