Оптимізація сайту під пошукові системи

Оптимізація сайту під пошукові системи – один з найважливіших етапів на шляху до успіху. Основне завдання і робота пошуковиків – знайти за їх допомогою потенційних відвідувачів, клієнтів і покупців для своїх товарів.

Кому буде потрібен сайт без відвідувачів? Такий сайт не буде приносити Вам прибуток і популярність. Важливі не тільки досвідчена розробка сайту і створення сайту, але і його оптимізація і просування.

Якщо Ви тільки створили свій сайт, знаєте для чого він Вам потрібний, і хочете його власними зусиллями оптимізувати під пошукові системи – Ви повинні засвоїти кілька дуже простих правил:

  1. Робота пошукових систем: Пошуковим системам не відомо, що саме Ви хочете знайти, яку інформацію. Вони безпосередньо видають відповідні запитам сторінки, тобто пошуковики видають тільки ті сторінки, де будуть зустрічатися слова із запиту. Сторінки, де запитуваних слів немає – пошукові системи Вам не видадуть, так як там немає необхідної Вам інформації.
  2. Зрозуміти, що означають keywords (ключові слова) і пам’ятати важливість цих слів.
    Keywords – це ті слова, за якими користувачі будуть знаходити Ваш сайт в пошукових системах. У результаті буде рости відвідуваність сайту, збільшуватися кількість потенційних клієнтів на Вашому сайті, а сайт, у подальшому, буде приносити прибуток Вашому бізнесу.
  3. Скласти список ключових слів для свого сайту. Користувач, наприклад, шукає товар або послуги певного виробника за назвою послуг або товару. Якщо на Вашому сайті є необхідна інформація для клієнта, необхідно дати зрозуміти пошуковим системам, що даний товар або послуги знаходяться на Вашому сайті. У цьому випадку використовуються інструменти підбору ключових слів для різних пошукових систем, які у свою чергу незамінні для різних оптимізаторів.
  4. Скласти семантичне ядро. Багато хто може ігнорувати значення семантичного ядра. Оптимізація сайту під пошукові системи вимагає складання семантичного ядра. І тільки проникнувши в глибини знань оптимізації сайту можна зрозуміти дійсне значення його складання.
  5. Навчитися використовувати ключові слова. Не досить просто скласти список ключових слів, необхідно ще правильно їх використовувати. Ключові слова розподіляються на:
    1. слова, які використовуються користувачами в пошукових системах досить часто – високочастотні ключові слова;
    2. средньочастотні – слова, які використовуються рідше;
    3. низькочастотні – слова, які використовують дуже рідко.
  6. Чітко складати заголовки сторінок. Кожна окрема сторінка повинна мати унікальну назву і використовувати у ній ключові слова. Причому заголовок з ключовими словами повинен обов’язково знаходитися на початку сторінки.
  7. Застосовувати ключові слова в текстах сторінок. Раніше вказувалося як працюють пошукові системи, і як вони видають необхідну користувачу інформацію. Після складання списку ключових слів ми вибираємо сторінки, які будуть відповідати ключовому слову з нашого списку. При відсутності слів у змісті сторінки користувач ніколи не потрапить на Ваш сайт при пошуку. Частота ключових слів повинна становити приблизно 3% -5% від загального тексту – це найоптимальніше процентне співвідношення для використання необхідних слів.

Пам’ятайте ці прості правила, з їх допомогою будь-якому новачкові під силу створення сайту і подальше успішне просування сайту.

Теги: , , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами