Скільки коштує реклама сайту?

Це питання часто задають власники сайтів які бажають підвищити відвідуваність на своєму сайті. На жаль, однозначної відповіді немає. На даний момент є два перевірених та діючих способи підвищити відвідуваність на сайті:

- пошукове просування;
- контекстна реклама;

Найбільш ефективнішим способом є залучення відвідувачів з пошукових машин (Google, Яндекс, Bing, Yahoo …), в Україні найбільш популярнішою є пошукова система Google.
Щоб досягти максимального ефекту, потрібно щоб Ваш сайт знаходився як мінімум в ТОП-10 результатів, тобто у перших десяти результатах, а найкращого – коли сайт в ТОП-3. Ціна такого просування може відрізнятись і залежить від вашого сайту, ключових слів, конкурентів, вашого регіону, та інших важливих факторів. В більшості випадків підбирається набір з 10-15 ключових слів (фраз), які найбільш ефективніше забезпечать відвідуваність Вашого сайту. Ціна такого просування буде від 1500 грн. на місяць.
Плюси такого просування в тому, що після проведеної роботи Ваш сайт буде на першій сторінці результатів пошуку, а на скільки довго він там протримається – залежить від Вас та Ваших конкурентів. В деяких випадках вистачає і декількох місяців, але при високій конкуренції потрібна постійна підтримка позицій.

Мінуси цього способу в тому, що при високому асортименті товарів чи послуг, що пропонує сайт, 10-15 фраз буває замало. Також новим сайтам дуже важко пробитись в ТОП-10 при високій конкуренції. В більшості випадків для попадання в ТОП-10 потрібно декілька місяців, а багато хто очікує результат одразу.

Для цього є інший спосіб залучення потенційних клієнтів на сайт — контекстна реклама. Якщо Ви бажаєте отримати швидкий результат – це найбільш ефективний спосіб. Контекстна реклама починає діяти одразу ж, як тільки Ви її запустили. Також вона ефективна тим, що дозволяє залучити велику кількість ключових слів, та Ви зможете отримати потенційних клієнтів тільки з тих регіонів, що вас цікавлять.

Мінусом контекстної реклами є те, що вона діє доки Ви платите. В деяких сферах дуже висока конкуренція, і деколи стає невигідно встановлювати високу плату за перехід, тобто за нового відвідувача.

В контекстній рекламі Ви платите за кожен перехід потенційного клієнта, тобто кожне ключове слово, що використовується в пошуку, має окрему ціну за клік та також залежить від конкуренції. Мінімальна ціна переходу, наприклад, у Google Adwords – 5 копійок. Максимальної межі немає, але при високій конкуренції вона може досягати декількох гривень. Але якщо правильно обрати ключові слова то можна отримати велику кількість відвідувачів за мінімальну ціну.

Щоб досягти максимального результату і зберегти Ваші кошти, краще за все звернутись до професіоналів. Наші спеціалісти завжди радо допоможуть Вам досягти максимального результату. Ціна за послуги в допомозі з контекстною рекламую складає до 15% від рекламного бюджету.

Теги: , , , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами