Три простих правила для внутрішньої і зовнішньої перелінковки

Якщо Ви SEO спеціаліст, то напевно Вас коли-небудь запитають: «Якщо посилання так важливі, то чому б мені не купити 100 доменів, наповнити їх посиланнями з ідеальним анкорним текстом для мого сайту і … все?». Якщо Ви вебмайстер, що володіє декількома (або навіть декількома десятками) сайтів, то Вас також коли-небудь запитають: «Чому ти не перелінкуешь всі свої сайти … і не піднімеш собі PR?» Всі ці питання стосуються внутрішньої перелінковки сайту – про неї ми вже детально говорили в попередній статті, а зараз зупинимося на основних її правилах.
Внутрішня перелінковка

1. Створюйте внутрішні / зовнішні посилання насамперед для людей, а вже потім для пошуковиків

Це означає, насамперед, те, що контент потрібно перелінковувати так, щоб це було зручно користувачам. Якщо на сторінці міститься інформація, яка за змістом збігається або доповнює інформацію на іншій сторінці – сміливо ставте посилання. Тобто для того, щоб користувач, що зайшов на Вашу сторінку, натиснув на це посилання якщо його цікавить подробиці / доповнення.

2. Остерігайтеся установки однакових посилань у футер, ліву / праву колонку сайтів і не перевантажуйте їх правильним анкор-текстом

Немає сенсу ставити посилання на сторінку, що Ви просуваєте в футері або у лівій / правій колонці кожної сторінки – через це вона тільки втратить свою вагу. Це, звичайно, легше всього зробити для перелінковки – але повірте, ефекту від цього не буде ніякого, а може бути і зовсім зворотний – посилання потраплять в спам-фільтр і взагалі не будуть враховуватися при видачі. Пам’ятайте – перелінковувати необхідно за змістом і краще всього – в самому тексті.

3. Пошуковики багато чого знають про Ваші сайти, не варто їх обманювати

Не важливо, як інформація потрапляє до пошуковиків – через системи статистики (наприклад, Google Analytics), Інструменти веб-майстрів (Webmaster Tools), через акаунт емейл (Gmail дуже популярний), Google toolbar (дуже зручно для пошуку), в кінці кінців, Ви можете володіти кількома сайтами, але розташовані вони на одному і тому ж хостингу і т.д. Головне – не намагайтеся обдурити пошукові системи.

Звичайно, не варто з параноїдальним острахом ставитися до перелінковки – вона дуже корисна для просування сайту. Просто дотримуйтесь цих трьох простих правил – і у Вас все вийде.

Теги: , , , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами