Ефект золотої середини у веб-дизайні і маркетингу

Як змусити відвідувача / потенційного покупця зробити правильний вибір? Купити Ваш товар або підписатися на послугу? Однією з найбільш популярних технік на сьогодні є так звана техніка «золотої середини» (Goldilocks). Вона поєднує в собі як елемент психологічного впливу, так і правильного дизайну користувацького інтерфейсу.

эффект золотой середины в маркетинге

Назва цієї техніки бере свої витоки з дитячої казки Братів Грімм про дівчинку (Goldilocks) і трьох ведмедів. Героїня з’їла кашу, яка не була ні дуже гарячою, ні дуже холодною.

Суть техніки полягає в тому, що Ви пропонуєте потенційному клієнтові вибір з декількох (зазвичай трьох) елементів. Зазвичай використовують ціну, або будь-яку іншу опцію Вашої продукції. Крім «основної» або «рекомендованої» опції, Ви надаєте клієнтові ще дві: дорожче і дешевше, або «бюджетний» і «покращений» варіанти, щоб зробити основну опцію більш привабливою. Ефект також полягає в тому, щоб схилити людей, які зазвичай вибирають найдешевший варіант, до більш «дорожчого» – тому, що посередині.

Нижче можна побачити, як багато хто (відомий і не дуже) використовує даний простий і ефективний метод:

эффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетингеэффект золотой середины в маркетинге

Теги: , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами