Як зробити інформацію на сторінці більш популярною в соціальних мережах

Після того, як Google і Bing недавно заявили, що використовують дані з Facebook, Twitter та ін. соц-мереж, а особливо дані по «рекомендаціям» – хто і як ділиться інформацією (share на Facebook’у, Re-tweet на twitter’і) – для ранжування посилань у пошуковій видачі, думаємо саме час поговорити про те, як зробити інформацію більш популярною в соціальних мережах.


1. Пам’ятайте про такі правила при оформленні сторінки з інформацією, якою Ви хочете поділитися

Це важливо перш за все тому, що багато користувачів соц-мереж використовують мобільні пристрої для читання, тому переконайтеся, що Ваша сторінка відмінно виглядає на мобільному пристрої. Постарайтеся, щоб основна інформація була зібрана на 1 сторінці, а не розбита на декілька. Пам’ятайте про розмір – занадто великі сторінки довго завантажуються на мобільних пристроях (все ж таки 3G з’єднання залишає бажати кращого). Постарайтеся зробити версію на декількох мовах (на скільки це можливо). Ну і звичайно, мінімізуйте кількість реклами на сторінці.

2. Постарайтеся подати свіжу і цікаву інформацію

Це також запорука успіху. Писати про речі, які сталися декілька місяців назад немає сенсу – ніхто не буде ділитися такою інформацією. Інформація також повинна бути релевантна тому, чим Ви займаєтеся або що продаєте на своєму сайті. Подумайте, що людина, прочитавши Вашу статтю, можливо запам’ятає Ваш бренд або товар – і повернеться чи зробить покупку через деякий час. Як знайти таку інформацію? По-перше, Ви повинні бути присутніми в самих соціальних мережах. Використовуйте сервіси, такі як Bitly News або Twittersphere що б дізнатися, яка тематика зараз популярна в тій чи іншій соц-мережі.

3. Використовуйте психологію соціальних мереж в своїх цілях

Найголовніше – назва. Пам’ятайте, що людина, дивлячись на назву посилання (або твіт, наприклад) за долі секунди робить вибір – відвідати йому цю сторінку чи ні. Вкладіть у назву максимум своєї уяви. Використовуйте слова, що позначають те, що користувач побачить на сторінці – приміром, «графік», «нові фотографії» і т.д.
Для соціальних мереж також важливий час публікації – постарайтеся опублікувати Ваше повідомлення, коли максимум Вашої аудиторії знаходиться в мережі – щоб вони могли це прочитати, а не пропустити серед інших повідомлень. Подумайте про інформацію з такої точки зору: в соціальних мережах головне – егоїзм. Користувач повинен думати «Ухти, я повинен поділитися цим з моїми друзями / знайомими, вони будуть думати краще про мене» або «Я розповім про це і в мене з’явиться більше друзів / фоловерів – їм це сподобається».

Думаємо, Вам знадобляться ці прості правила, коли Ви готуєте чергову порцію інформації для Facebook’а, Twitter’а або іншої соціальної мережі.

Теги: ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами