Як взнати усі запити, за якими сайт знаходиться у видачі пошукових систем
Перед кожним, хто вирішив зайнятися розкручуванням сайту рано чи пізно виникає питання – «Як взнати УСІ запити, за якими мій сайт знаходиться у видачі пошукових систем?» Питання просте, але виявляється відповісти на нього дуже складно. У даній статті ми покажемо Вам як дізнатися якщо не всі, то більшість із таких запитів, а також розвіємо деякі міфи.
По-перше, не думайте, що у Google є якась база даних позицій, в якій записана чітка позиція Вашого сайту за певним запитом. Google – це пошукова система, яка не читає Вашу позицію, а розраховує її. Одним із доказів цього є той факт, що в одній з публікацій Google заявив, що більше 20% з усіх пошукових запитів є нові пошукові запити (звичайно, в деяких часових рамках). Також тенденція пошукових запитів ускладнюється – більше половини запитів до Google в 2010 році складалося з 4 слів і більше. З огляду на ці дані можна сміливо сказати – зараз хтось вводить абсолютно новий запит в Google, і можливо Ваш сайт займає в ньому лідируючі позиції.
Так як же тоді дізнатися хоча б частину цих запитів?
1. Використовуйте дані Google Analytics
По-перше, використовуйте підготовлені для вас дані – наприклад, Google Analytics – в розділі «Джерела трафіку – ключові слова». Даний звіт дасть Вам не тільки список ключових слів, за якими були здійснені переходи на Ваш сайт, але також дозволить відфільтрувати цей список (наприклад, за датою) і дозволить Вам побачити залежність кількості переходів за ключовими словами в часі.
2. Використовуйте дані Google Webmaster Tools
З недавнього часу, інструменти для вебмайстрів від Google також дозволять Вам дізнатися пошукові запити. Цей перелік ви знайдете у розділі «Ваш сайт в інтернеті – Пошукові запити» і він набагато більш повний, так як показує не тільки запити за якими був здійснений перехід на Ваш сайт, але також і запити, за якими Ваш сайт знаходився у видачі пошукової системи з досить великою глибиною.
3. Аналізуйте текст вхідних посилань
Як відомо, важливу частку в результатах видачі пошукових систем відіграє анкорний текст посилань на Ваш сайт. Проаналізувавши його (за допомогою, наприклад, Open Site Explorer) Ви зможете дізнатися потенційні запити за якими Ваш сайт може перебувати у видачі. А за допомогою систем перевірки позицій сайту (наприклад, системи перевірки позицій сайту «Веб Технології» ) дізнаєтеся і конкретні позиції по будь-якому запиту.
Використовуючи ці три техніки, Ви дізнаєтеся більшість запитів для Вашого сайту. Тепер саме час проаналізувати позиції і зайнятися розкруткою.
Теги: беклінки, підбір ключевих слів, посилання, пошук в інтернет, Розкрутка сайту
Нет комментариев
Вы должны быть зарегистрированы
Розділи Блогу:
Хмаринка тегів:
CakePHP canonical google adwords twitter yandex direct Інтернет магазин Веб-дизайн Реклама сайту Розкрутка сайту аналіз дизайну беклінки вартість сайту внутрішня перелінковка канонізація канонічні посилання контекстна реклама мікроблоги навіщо потрібен сайт переваги інтернет магазину посилання пошук в інтернет пошук по сайту пошук у магазині просування сайту підбір ключевих слів розробка сайту розробка інтернет магазину сайт семантичне ядро сторінка товару фреймворк ціна розробки ціна сайту швидко зробити сайт інформація про товар