Розкриваємо можливості Google Analytics: повний URL в джерелах трафіку

Всім відомий найкращий безкоштовний і ефективний інструмент Google Analytics для оцінки трафіку на Вашому веб-сайті а також для оцінки ефективності різних маркетингових заходів. Але Ви також швидше за все помітили, що в звіті «Джерела трафіку», а саме «Сайти-джерела переходів» немає повних посилань з сайтів, на яких розташовані посилання на Ваш ресурс. Замість них показаний тільки основний домен сайтів-джерел. Звичайно, це зроблено не спеціально, щоб приховати від Вас цю інформацію, а для полегшення сприйняття джерел при високому трафіку.

Так як же дізнатися дійсний повний URL сайтів джерел переходів ?

Зробити це не так складно, так як Google Analytics, звичайно ж, зберігає цю інформацію.
Для цього нам знадобиться окремий акаунт Google Analytics – щоб не зіпсувати дані Вашого поточного аккаунту:

1. Створіть окремий акаунт Google Analytics на основі Вашого основного облікового запису:
Повний URL сайтів джерел в Google Analytics Повний URL сайтів джерел в Google Analytics
2. Додайте новий фільтр для Вашого нового аккаунту:
Повний URL сайтів джерел в Google Analytics

3. З моменту створення нового облікового запису з фільтром, інформація почне надходити до Вас у звіти. Вже на наступний день зайшовши до звіту «Відвідувачі» – «Режим користувача» Ви побачите повний список переходів з повними URL сайтів джерел переходів:

тобто замість таблиці
 Повний URL сайтів джерел в Google Analytics
буде більш повна інформація
 Повний URL сайтів джерел в Google Analytics

Сподіваємося, дана інформація допоможе Вам успішно оцінити Ваші заходи по аналізу Вашого сайту прямо в Google Analytics, не використовуючи при цьому сторонніх програм.

Теги: , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами