Як збільшити кількість фоловерів на Твіттері більш ніж у 5 разів

Звичайно, кількість фоловерів на Твіттері не показник, скажете Ви. Необхідно дбати про «якість» фоловерів – про тих, кому дійсно цікава Ваша тематика, про тих, хто буде ретвіти Ваші пости і ділитися з друзями. Так, Ви абсолютно праві. Далі ми покажемо, як збільшити кількість фоловерів, зберегти і навіть поліпшити їх якість.

Как увеличить количество фолловеров на Твиттере более чем в 5 раз


1. Займіться своїми фоловерами

Що це означає? Використовуйте твіттер не в односторонньому режимі. Спілкуйтеся зі своїми фоловерами. Якщо, наприклад, Ви продаєте який-небудь товар, і хто-небудь написав «Величезне спасибі (Вам) за (товар). Як завжди, приїхав вчасно!» – Обов’язково дайте відповідь – «Завжди раді!», ретвітніть повідомлення і т.д. Завжди будьте на зв’язку з Вашими фоловерами.
Теж саме можна віднести і до негативних твітів і перевести їх у позитив – на твіт «Моє замовлення знову затрималося на (Вашій фірмі)!» Відповідайте «Не могли б Ви підказати номер замовлення? Ми перевіримо і дамо Вам знати». Дайте зрозуміти своїм фоловерам, що Ви піклуєтеся не тільки про свою тематику, але і про усе співтовариство навколо неї.

2. Полегшите процес поширення інформації

Не захоплюйтеся універсальними засобами, які охоплюють різноманітні сервіси: Фейсбук, твіттер, вконтакте, жж, та ін. Простий користувач, натиснувши на кнопку «Порадити» або «Мені подобається», побачивши список з 50-ти сервісів не дуже то поспішає шукати серед них іконку твіттера, а швидше за все – закриє вікно. Тому варто зробити окрему кнопку для «твіттерян» і полегшити їм життя, а заодно й підняти собі рейтинг.
Далі, додайте можливість «твітити» туди, де це можливо. На приклад, в е-мейл розсилку «Сподобалася стаття? Розкажи про неї друзям!» або на е-мейл повідомлення про доставку товару. Наприклад «Отримали товар вчасно? Розкажіть про це!» і додайте посилання на твіттер.

3. Підключіть усіх

Це особливо корисно, Якщо Ви розкручуєте твіттер компанії. Підключіть всіх до спілкування! Якщо Вам задали питання до відділу доставки – нехай відповість сам відділ доставки! Нехай менеджери відповідають на питання можливих покупців, радять як правильно вибрати той чи інший товар. Можливо, і керівний склад помітить на твіттері що-небудь цікаве – і зможе позитивно вплинути на весь процес.

На завершення, відзначимо, що й самі користуємося всіма цими порадами і всі вони були випробувані на практиці – і 100% працюють!

Теги: , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами