Як правильно використовувати соціальні мережі для реклами заходів

Використання соціальних мереж для реклами майбутнього заходу здається очевидним – але, на жаль, не всі компанії (і іноді навіть самі соцмедіа!) правильно використовують всі можливості, які дають нам соціальні медіа: дозволити учасникам спілкуватися один з одним, розширити їх коло спілкування, розповісти про Вашу подію іншим і т.д.


Якщо Ви плануєте якийсь захід, наприклад конференцію, ось кілька способів правильно використовувати соц-медіа:


1. Допоможіть учасникам зв’язатися один з одним

Важливою частиною будь-якої конференції є можливість зв’язатися з іншими учасниками. Створіть промо-сайт, групу, свій канал і т.п. щоб дати можливість учасникам зареєструватися, внести інформацію про себе (фото, контактні дані і т.д.), а головне – їх профілі в різних соціальних мережах, які їх цікавлять теми майбутньої конференції. Це дасть можливість учасникам дізнатися соціальні контакти один одного (і до конференції, а що найважливіше – під час і після неї), а Вам дасть можливість оцінити важливість тих чи інших тем і завдань конференції.

2. Розширте коло учасників

Соціальні мережі дають можливість абсолютно безкоштовно розширити коло можливих учасників Вашого заходу. Наприклад, за допомогою Twitter можна долучити навіть тих людей, які безпосередньо не зацікавлені в участі. Також, використовуючи Twitter або наприклад Facebook live stream можна збільшити кількість учасників – не тільки до початку конференції, але і під час неї – люди які не змогли брати участь у Вашому заході зможуть стежити за подіями, спілкуватися з учасниками, обговорювати цікаві доповіді, дивитися фотографії і відео і т.д. Також Ви як організатор зможете відповідати на питання / коментарі тих людей, кому не вдалося відвідати ваш захід.

3. Примусьте учасників поділитися інформацією

Обмін інформацією є дуже важливим і під час Вашого заходу. Учасники можуть розповісти іншим де і як зареєструватися після прибуття, коментувати певні теми та виступи, завантажувати фотографії, спілкуватися з іншими учасниками і навіть поділитися інформацією, де смачно поїсти або випити кави.
Ви як організатор можете слідкувати за подіями, наприклад швидко усунути проблему, про яку хтось тільки що написав, або повідомити про що-небудь важливе, не збираючи учасників в одному місці для оголошення.

4. Створіть елемент розваги

Розваги (в загальному розумінні цього слова) також важливі протягом всього заходу і можуть дати необхідні Вам результати. Влаштуйте конкурс, гру або голосування для користувачів соціальних мереж. Призом не обов’язково повинні бути гроші, для Ваших учасників може бути важливіше наприклад, кава брейк зі спікером або персональний підпис на новій книзі (якщо презентують таку).

5. Зберіть усе воєдино

Чи міняєте Ви що-небудь на льоту під час конференції, влаштовуєте конкурси або голосування, обговорюєте теми і відповідаєте на питання он-лайн – з усього вище сказано ясно одне – соціальні мережі тепер невід’ємна частина будь-якої важливої події. І якщо використовувати все правильно – Ви не тільки зробите Ваш захід краще і цікавіше, але і Ваш досвід та інновації стануть в нагоді іншим у майбутньому.

Теги:

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами