Інтернет магазин: перетворюємо сторінку товару в ідеальну сторінку для пошукових систем

Сторінки з описом товару в Інтернет магазині – це як мінімум 50-80% всіх сторінок Інтернет магазину. Тому оптимізація Інтернет магазину - це, перш за все, оптимізація сторінок опису товару. Як перетворити сторінку з описом товару – звичайну сторінку з абсолютно нецікавим контентом – в сторінку, яка буде залучати відвідувачів та зворотні посилання на Ваш магазин?

Розглянемо звичайну, в більшості випадків неправильну, нудну і нецікаву сторінку товару звичайного Інтернет магазину. На ній, звичайно ж, назва товару – в більшості випадків збігається з назвою у виробника, стандартна фотографія товару (зазвичай взята з сайту виробника), опис і ціна. Ну і звичайно ж, кнопка «купити» або «додати в кошик». Навіщо користувачам запам’ятовувати такий магазин? Вони не будуть ставити посилання на таку сторінку. Таких сторінок сотні (в інших магазинах), їх легко знайти. Така сторінка є просто дубльованою зі сторінки товару виробника і тому ніколи не буде в «топі» пошукових систем.

Тепер розглянемо декілька етапів – як зробити сторінку товару набагато краще.

1. Розширте стандартну назву товару

Немає необхідності переробляти назву товару, так як потенційний покупець, можливо, шукає товар точно так само, як його надає виробник. Тому, просто розширте назву товару – наприклад: замість «Камера Sony DVD-DCR308» візьміть «Цифрова Камера Sony DVD-DCR308 з диском на 30 Гб». Можете використовувати популярні пошукові запити користувачів.

2. Використовуйте додаткові фотографії товару

Розширте сторінку товару, додавши в неї додаткові фотографії – зроблені з різних сторін, в повний розмір і детально. Покажіть на фотографії, як правильно використовувати товар. Також попрацюйте над основною фотографією товару – зробіть її унікальною.

3. Розширте опис товару

Необхідно розширити опис товару. Візьміть за основу той опис, який дає виробник, але додайте в нього трохи (або багато) індивідуальності. Уявіть, що про товар пише той, кому дійсно не все одно – продасться товар чи ні.

4. Розширте сторінку товару інформацією про продажі

Ви – власник магазину та володієте величезною інформацією. Покажіть цікаву інформацію своїм покупцям – наприклад, статистику продажів даного продукту в цьому місяці, що користувачі купують разом з цим товаром, динаміку цін на даний товар і т.д. Повірте, покупцеві буде це цікаво.

5. Порівняйте товар прямо на тій же сторінці

Багато Інтернет магазинів дозволяють порівнювати товари за характеристиками, що дуже добре. Але припустимо, що Ви як покупець не знаєте, з яким товаром даного типу можна порівняти даний товар. Допоможіть покупцеві – покажіть йому, який товар краще або гірше даного, і за яким параметром. Зробіть невелику порівняльну таблицю схожих товарів і покажіть його переваги або недоліки.

6. Покажіть, що думають покупці про даний товар.

Розширте сторінку товару інформацією від покупців. Це можуть бути відгуки, рейтинги продукту, рейтинги за кількома параметрами (швидкість / зручність / ціна / якість), розповіді та фотографії від покупців і т.д. Це зробить вашу сторінку товару унікальною і набагато більш цікавою – людям завжди цікаво, що думають інші.

Використовуйте дані поради для зміни сторінки товару – і Ви побачите результат. Вдалого Вам просування Інтернет магазину!

Теги: , , , ,

Нет комментариев

Вы должны быть зарегистрированы

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами