Блог

  • Інструмент для аналізу конкурентів з пошукової видачі та внутрішньої оптимізації сторінок

    Одним з найважливіших етапів  є оптимізація сторінок самого сайту. За допомогою  Ви максимально отримуєте користь – змушуєте пошукову систему вважати Вашу сторінку найбільш відповідною запиту користувача. У даному огляді ми представимо Вам абсолютно безкоштовний інструмент для аналізу Вашого сайту з урахуванням конкурентів – швидко, ефективно і всього за 1 клік.
    Даний інструмент повністю [...]

  • Як правильно використовувати соціальні мережі для реклами заходів

    Використання соціальних мереж для реклами майбутнього заходу здається очевидним – але, на жаль, не всі компанії (і іноді навіть самі соцмедіа!) правильно використовують всі можливості, які дають нам соціальні медіа: дозволити учасникам спілкуватися один з одним, розширити їх коло спілкування, розповісти про Вашу подію іншим і т.д.

    Якщо Ви плануєте якийсь захід, наприклад конференцію, [...]

  • Дизайн сайту стає новим пріоритетом з Google Instant Previews

    11 листопада компанія Google анонсувала нову функцію своєї пошукової системи – Google Instant Previews (Миттєвий попередній перегляд). Вона дозволить користувачам пошукової системи переглядати вміст сторінок результатів, залишаючись при цьому на сторінці пошуковика. Тепер ця система попереднього доступна і для російської/української версії інтерфейсу пошукової системи Google.

    Натиснувши на значок у вигляді лупи в результатах пошуку, користувач побачить [...]

  • Відстеження переходів з Е-mail, банерів та інших маркетингових заходів за допомогою Google Analytics

    Безкоштовний і ефективний інструмент Google Analytics дозволить Вам оцінити трафік на Вашому веб-сайті а також ефективність різних маркетингових заходів. Але як відстежити, наприклад, ефективність недавньої маркетингової е-мейл розсилки, або нового банера встановленого на головній сторінці?

    Багато хто відповість – «за допомогою Google Analytics це зробити неможливо» і будуть в корені не праві, а ми покажемо Вам [...]

  • Розкриваємо можливості Google Analytics: анімовані графіки Motion Charts

    Думаємо, деякі користувачі Google Analytics (а особливо російсько або україномовні) не знають про існування анімованих графіків Motion Charts у системі Google Analytics. Пов’язано це насамперед з тим, що, хоча вони й існують вже більше року, але все ж не доступні в російськомовному інтерфейсі Google Analytics, а скористатися ними можна тільки з англомовного інтерфейсу. [...]

  • Як збільшити продажі Інтернет магазину використовуючи Google Analytics

    Всім відомий інструмент Google Analytics дозволяє оцінити трафік на веб-сайтах та ефективність різних маркетингових заходів. Але зазвичай цей інструмент використовують тільки для того, щоб оцінити «чи все в порядку» з сайтом. Це, звичайно ж, в корені не правильно. Правильно використовуючи звіти Google Analytics Ви зможете дізнатися, які ключові слова «продають» товар у Вашому [...]

  • Як правильно використовувати зображення для просування сайту

    Окрім того, що зображення (і фотографії) розташовані на Ваших веб сайтах корисні й необхідні відвідувачам, вони також корисні і для пошукових систем, а крім того – і для . SEO фахівці відзначають, що сторінки з правильно оформленими зображеннями отримують більш високі позиції в результатах пошуку, ніж просто текстові. Це можна пояснити хоча б тим, що [...]

  • Як правильно оптимізувати будь-яку сторінку під пошукові системи

    Ідеального алгоритму для , на жаль, немає. Але в даній статті ми представимо Вам найкращі рекомендації та поради як цього домогтися.
    Отже, ідеально оптимізована сторінка – яка вона?

    Правильно використовуйте мета теги:
    Title – найважливіший з елементів на сторінці: постарайтеся, щоб шукана фраза була спочатку вмісту цього тегу. Чим ближче шукана фраза до початку заголовка – тим [...]

  • Що необхідно зробити перед тим, як почати розкрутку сайту?

    Ми зібрали для Вас список необхідних дій перед тим, як почати . Ставте галочки біля кожного пункту, якщо він виконаний:

    Визначте свої цілі. Чому ви хочете, щоб люди знайшли Ваш сайт? Хіба не досить того, що Ваш сайт відвідають набравши його адресу з візитки або флаєра?

    Створіть список пошукових запитів. Що шукають люди в пошукових [...]

  • Як правильно використовувати відео для просування сайту

    На сьогоднішній день відео контент дуже популярний. Прикладом можна взяти неймовірний успіх сайту youtube. Парадокс у тому, що не дивлячись на свою популярність, конкуренція для відео запитів в пошукових системах дуже мала. Тому з легкістю можна сказати, що відео контент – це величезний потенціал для . На сьогоднішній день дуже мало сторінок оптимізують під відео [...]

Потрібна розробка сайту, інтернет магазину чи просування сайту?
Дзвоніть (032) 242-33-39 або просто зв'яжіться з нами